Відеохостинг YouTube виплатив $1 млрд авторських відрахувань музикантам, лейблам і видавцям за останні 12 місяців, повідомив у блозі сервісу директор з розвитку бізнесу компанії Роберт Кункл (Robert Kyncl).

Виплачену суму в $1 млрд відеохостинг отримав від реклами на своєму сайті, уточнюється в блозі. Крім цього, на YouTube є платна підписка на стриминговую музику і відео. Скільки компанія заплатила музичної індустрії з підписок, не розкривається.
В YouTube впевнені, що розвиток стриминговых сервісів позитивно вплине на музичну індустрію.
«У майбутньому музичного бізнесу є можливість заробляти нарівні з телебаченням, де підписка і реклама приносять приблизно рівні суми доходу», — написав Кункл.
У 2015 році користувачі слухали і дивилися сотні мільярдів аудіо і відео музичного контенту на різних сервісах, таких як YouTube, але доходи від них були малі — набагато менше, ніж від інших видів споживання музики, пише в своєму дослідженні голова і генеральний директор Американської асоціації звукозаписних компаній RIAA Кері Шерман (Cary Sherman).
Його слова підтвердив голова і головний виконавчий директор Sony Music Едгар Бергер (Edgar Berger), сказавши Musically, що від продажі онлайн-музики його компанія отримує тільки 4% всіх доходів.
Джерела:
vc.ru

blog.ithelp4you.in.ua