Бувають випадки, коли потрібно надати доступ до облікового запису AdWords. Наприклад, коли потрібно додати ще одного фахівця, якщо кампанія розрослася і одні ви вже не справляєтеся. Або коли треба дати доступ фахівця для проведення аудиту. Або хто-небудь з керівництва теж вирішив стежити за ходом рекламної кампанії.
Давати логін/пароль від свого облікового запису Google не найкраща ідея, як з точки зору безпеки та збереження даних, так і з боку зручності. Якщо хто небудь внесе зміни в кампаніях, їх складно буде відстежити в історії облікового запису.

Як надати доступ до Adwords?

Є два способи додати користувача в свій аккаунт:

1. Додавання користувача через MCC

Спосіб підійде, якщо ви будете відкривати доступ користувачу, у якого є MCC (Центр клієнтів). Наприклад, якщо у вас буде необхідність провести незалежний аудит рекламної кампанії. Ви зможете надати доступ фралансеру або представнику агентств так як вони, зазвичай, використовують «Центр клієнтів» для управління обліковими записами.

В такому випадку алгоритм надання доступу наступний:

1. Дізнайтеся свій ідентифікатор клієнта. 10-значний номер формату XXX-XXX-XXXX, який розташований в правому верхньому куті

2. Повідомте свій ідентифікатор клієнта людині, яку потрібно додати до управління аккаунтом.

3. Після того, як користувач відправить вам запит на надання доступу вам потрібно буде підтвердити відкриття доступу до облікового запису. Щоб зробити це вам потрібно перейти в «Налаштування облікового запису» натиснувши на шестірню у верхньому правом куті. Потім відкрити вкладку «Доступ до аккаунту»,

Ви побачите користувачів, які запитують дозвіл на доступ до аккаунту. Все що вам потрібно це підтвердити або відхилити запит.

Якщо надалі вам потрібно буде видалити користувача, перейдіть на вкладку «Доступ до аккаунту» і зніміть доступ.

Не забувайте, що так можна відкрити доступ тільки тим користувачам, у яких є МСС (Центр клієнтів). Власникам звичайних акаунтів таким чином доступ дати не вийде.

Спосіб відкрити доступ до аккаунту без МСС.

1. Потрібно буде зареєструвати новий акаунт Google (як це робити розповідати не буду) для цієї мети я створив спеціальний тестовий.

2. У своєму акаунті до якого ви будете відкривати доступ додайте адресу пошти, на яку буде надіслано лист з інструкцією: Зайдіть в «Налаштування облікового запису» — «Доступ до облікового запису та натисніть кнопку» + користувачі»

Зверніть увагу на рівень доступу, який ви відкриваєте до аккаунту:

Доступ тільки по електронній пошті – на пошту будуть приходити звіти про рекламної кампанії.
Доступ з правами адміністратора – повний доступ до аккаунту, в тому числі і до платіжної інформації, так само адміністратор може позбавляти прав доступу інших користувачів.
Стандартний доступ – можна вносити зміни в аккаунт.
Тільки читання – можна буде тільки читати запис, внести измениния не вийде.

3. Перейдіть на пошту тільки що створеного аккаунта. Там ви побачите «Лист із запрошенням в обліковий Запис AdWords» вам потрібно перейти по посиланню в листі. Відкриється наступне вікно.

Вам потрібно розставити галочки і ввійти в обліковий запис, після чого у вас з’явиться вікно, де ви приймаєте доступ. Потрібно натиснути «Готово»

4. Тепер потрібно підтвердити прийняття доступу. Перейдіть на пошту того аккаунта до якого ви відкриваєте доступ і перейдіть за посиланням у листі.

Вам залишається тільки натиснути кнопку «Відкрити доступ і ви можете надсилати дані для входу.

Готове. Тепер ви можете дати доступ до аккаунту, не боячись за свій основний рахунок.

Якщо стаття була корисна, ставте лайки, діліться з друзями і задавайте питання