Підлітки, які використовують смартфони більше п’яти годин на день, мають високий ризик захворіти депресією або покінчити життя суїцидом.

Причому залежність між поганим настроєм і часом використання гаджетів яскравіше виражена у дівчаток. До такого висновку прийшли американські вчені на основі соцопитувань 506820 людина.

До такого висновку прийшли американські вчені на основі соцопитувань 506820 осіб, пише журнал Clinical Psychological Science.

Дослідники використовували дані опитувань Monitoring the Future та Youth Risk Behavior Surveillance System. У них брали участь учні американських шкіл у віці від 13 до 18 років. Опитування включали питання про те, як часто діти відчувають симптоми депресії, планували чи коли-небудь спробу самогубства. Одночасно підлітки розповідали, скільки часу в день вони використовують електронні пристрої.

Подростки, использующие смартфоны более пяти часов в день, имеют высокий риск заболеть депрессией или покончить жизнь суицидом. Причем зависимость между плохим настроением и временем использования гаджетов ярче выражена у девочек. К такому выводу пришли американские ученые на основе соцопросов 506820 человек. К такому выводу пришли американские ученые на основе соцопросов 506820 человек, пишет журнал Clinical Psychological Science. Исследователи использовали данные опросов Monitoring the Future и Youth Risk Behavior Surveillance System. В них участвовали ученики американских школ в возрасте от 13 до 18 лет. Опросы включали вопросы о том, как часто дети ощущают симптомы депрессии, планировали ли когда-либо попытку самоубийства. Одновременно подростки рассказывали, сколько времени в день они используют электронные устройства.

Вчені з’ясували, що різке зростання депресії та суїцидальних настроїв у дітей розпочався у 2010-х роках. Про високий рівень депресивних симптомів у 2015 році повідомило людей на 33% більше, ніж у 2010-м.

У 48% підлітків, використовують смартфони або планшети більше п’яти годин на день, виявили як мінімум одна ознака, пов’язаний з суїцидальною поведінкою. Серед тих, хто користувався гаджетами менше години в день, про таких ознаках повідомили тільки 28%.

Джерело: hi-tech.mail.ru