Найчастіше при наявності одного комп’ютера в будинку, Skype можуть користуватися декілька осіб. При цьому у кожного створений власний обліковий запис для входу в систему. Для

входу в програму необхідно відкрити обліковий запис і ввести пароль.

Іноді трапляється, що користувач забуває пароль і зайти в програму немає ніякої можливості, але відновити його можна. Для цього можна скористатися електронною поштою або без її допомоги.

Так само ще быают випадки коли необхідно перевстановити віндовс, в цьому випадку теж потрібно буде вводити логін і пароль на скайп заново.

Якщо логон можна подивитися перед установкою і записати його, з паролем складніше, його не де не подивишся якщо, потрібно тільки відновлювати.

Відновлення пароля

 

Насамперед необхідно відкрити вікно авторизації Skype, де над полем для введення пароля є напис: «Не можете увійти в Skype?». Необхідно кликнути по ній ЛКМ. Після цього в автоматичному режимі відкриється браузер з офіційною сторінкою Skype. На ній буде перебувати в полі, куди слід ввести адресу електронної пошти, на яку реєструвався аккаунт. Потім необхідно натиснути «Відправити».

На екрані висвітиться напис, що на електронну пошту відправлено лист. Далі необхідно відвідати поштову скриньку і знайти в ньому повідомлення від Skype. У цьому листі буде знаходитись спеціальна посилання на сторінку для зміни пароля. Скористатися нею можна протягом шести годин, тому краще не зволікати. На вибір дається два варіанти: активне посилання та ручний спосіб.

Якщо скористатися першим варіантом, тоді сервіс запропонує ввести пароль та повторити його. У разі коли через електронну пошту створювалося кілька логінов, тоді спочатку потрібно вибрати для якої з них потрібно відновлювати пароль. Після введення нового пароля, необхідно клікнути на кнопку «Зберегти пароль і увійти в Skype». Після чого з’явитися напис, в якому буде сказано про зміну пароля.

Тепер програму можна заходити під новими даними. Іноді трапляється, що лист не приходить. У цьому випадку варто перевірити папку «Спам». Якщо його там немає, тоді слід почекати 30 хвилин, а після цього відправити ще один запит.

Якщо посилання не відкрилася, необхідно скопіювати маркер і перейти у вкладку «Введіть код вручну». Потім в порожнє поле потрібно вставити код і натиснути «Відправити». Після зміни пароля на пошту приходить лист. Це робиться для безпеки користувача, оскільки Skype можуть зламати, а знати про це ніхто не буде.

Відновлення без пошти

Варто відзначити, що попередній спосіб підходить для тих, хто пам’ятає адреса електронки. Тим, хто забув першим ділом варто спробувати запустити Skype. Цілком можливо, програма запуститься в автоматичному режимі, якщо вона пам’ятати всі необхідні дані.

Необхідно в меню програми клацнути по пункту Skype і вибрати «Особисті дані». Після чого потрібно натиснути «Редагувати дані». На екрані з’явитися вікно з особистою інформацією користувача. Тут необхідно натиснути «Управління». Після цього браузер відкриє сторінку, в якій буде розташована область «Контактні дані», де прописаний адреса електронки. Таким чином, можна з’ясувати адресу електронної пошти. Далі слід застосовувати вищевикладений спосіб відновлення пароля.

Можна вчинити ще одним способом, якщо перші не допомогли. Для цього необхідно написати повідомлення в технічну підтримку Skype.

Відправити лист можна за адресою https://support.skype.com/ru/support_request? Але перед цим необхідно згадати яка інформація надавалася при первинній реєстрації. Саме по ній користувач буде проходити ідентифікацію.

Це можуть бути контакти або їх кількість, найменування платежів, цифри кредитки і т. д. якщо наданої інформації вистачить для ідентифікації, співробітники технічної підтримки вишлють інструкцію для відновлення пароля.