Перенесення електронної пошти від поточних постачальників поштових послуг (наприклад yandex.ua або mail.ru) на поштові сервери Zoho.com

Zoho Mail — це можливість простого прямого перенесення Ваших листів з існуючої електронної пошти на відповідні облікові записи користувачів в Zoho Mail. Більш рано ми вже розповідали як зареєструватися в даному сервісі і налаштувати доменну (корпоративну) пошту на Zoho.eu. Міграція IMAP — це найкращий варіант перенесення електронної пошти, так як електронні листи переносяться разом з папками і відомостями про стан. Зміни в поштовому сервісі будуть непомітними для користувачів і вони зможуть продовжувати роботу з того місця, звідки пішли. Це полегшує звикання до нового поштового сервісу та не впливає на продуктивність.

Якщо попередній сервер електронної пошти не підтримує IMAP, то електронні листи можуть бути перенесені за допомогою POP-міграції.

Крім того, адміністратор може використовувати майстра міграції Exchange для перенесення електронної пошти з Exchange / Outlook, облікові записи користувачів, Zoho Mail у тих випадках, коли попередня служба електронної пошти була запущена внутрішнім (локальним) сервером Exchange (без підтримки POP / IMAP), або коли електронні листи користувачів перебували в Outlook і доступні у вигляді автономних файлів PST. Майстер міграції пошти Zoho теж підтримує середовища Hosted Exchange для перенесення електронних листів з допомогою відомостей про профілі Outlook, підключивши їх до сервера Exchange Hosted.

Переваги міграції через POP / IMAP

Якщо Ваші електронні листи знаходяться у хмарній службі електронної пошти (Google Apps, Yahoo або будь хмарний поштовий сервер, що підтримує IMAP Access), можна з панелі керування виконати міграцію сервера на сервер IMAP.

Zoho Mail підтримує міграцію IMAP і POP, але у міграції IMAP більше переваг.

IMAP міграція

POP міграція

Дані папки переносяться.

Pop не підтримує міграцію на основі папок. Всі електронні листи переносяться у вхідні.

Статус електронної пошти (читання / непрочитане) підтримуються.

Електронні листи, отримані «непрочитані» через POP

Підтримка декількох клієнтів:

  • Електронні листи переносяться навіть при доступі до інших клієнтам.
  • Електронні листи синхронізуються в декількох клієнтів з державним обслуговуванням.
  • Електронні листи, доступні у вихідному поштовій скриньці, синхронізуються разом з інформацією про папці і стані.
  • Електронні листи, відправлені іншими клієнтами, синхронізуються через imap.

Підтримка тільки одного клієнта:

  • Якщо є кілька клієнтських запитів, лист надається тільки одному клієнту.
  • Повідомлення електронної пошти, отримані за замовчуванням, недоступні для міграції.
  • Електронні листи, відправлені іншими клієнтами, не будуть перенесені, оскільки вони не підтримуються поп-серверами.

Міграція, як правило, виконується швидко, а докладна інформація про міграції.

Міграція через pop повільніше міграції IMAP

.

Конкретні збої в міграції можна відстежувати і виправляти.

Інформація про збої в pop не є конкретною і буде невизначеною.

Інформація, необхідна для переносу:

Для міграції POP / IMAP потрібні такі дані:

  • Ім’я сервера — ім’я хоста сервера IMAP або сервера POP, з якого треба виконати міграцію
  • Порт сервера — для вихідних серверів підтримуються стандартні порти для SSL і Non SSL.
    • Підтримувані порти для IMAP-143 (SSL), 993 (SSL)
    • Підтримувані порти для POP-110 (SSL), 995 (SSL)
  • Тип SSL — підтримуються тільки довірені сертифікати. Самоподписанные SSL-сертифікати не підтримуються виходячи з міркувань безпеки.
  • Міграційний протокол. Виберіть, якщо Ваш протокол міграції — POP або IMAP.
  • Вихідні імена користувачів і паролі для облікових записів користувачів. Переконайтеся, що облікові записи джерел включені у IMAP-доступ.
  • Виключити список папок. Щоб прискорити процес міграції, адміністратор може виключити деякі папки, наприклад «Спам». Можна також створити загальну папку з електронними листами, які не потрібно переносити. Ця папка може бути в загальному списку винятків, який буде застосовуватися до всіх користувачів.
  • Максимальний межа підключення. Максимальний межа підключення — це максимальна кількість підключень, прийнятих сервером в даний момент часу. Наприклад, якщо ви вкажете 5 в якості максимальної межі з’єднання при запуску міграції, процес міграції буде запущено одночасно для 5 користувачів. Процес міграції буде виконуватися швидше, якщо між серверами відбуваються паралельні міграції.
  • Префікс шляху. Деяких серверів IMAP потрібні відомості про префіксі PATH для підключення та отримання електронної пошти IMAP.
  • Black Out Time — якщо Вам відомо стабільний час простою сервера або постійне час тижня, коли сервер перевантажений, вкажіть день тижня, час у 24-годинному форматі (від «x» до «y» «Годинник») і відповідний часовий пояс. Щоб уникнути будь-яких збоїв, міграція буде припинена в заданий час. Blackout застосовується, якщо є які-небудь певні часові інтервали, коли міграція повинна бути припинена.

Відомості про вихідному сервері:

Щоб додати нову міграцію, необхідно додати вихідний сервер, з якого повинні бути перенесені електронні листи. Якщо Ви хочете перенести пошту в Zoho Mail, можна виконувати перенесення пакетами, а також з різних серверів, якщо у вас кілька доменів, розміщених у різних постачальників.

1. Увійдіть у www.zoho.com/mail/login.html

2. Запустіть панель управління, перейдіть в Управління поштою і виберіть «Міграція електронної пошти» (Migration).

3. Виберіть «Додати перенесення», щоб надати відомості про сервер для перенесення.

4. Вкажіть назву переносу.

5. Виберіть протокол перенесення IMAP або POP, виходячи з ваших уподобань. (Якщо перенесення листів здійснюється з Яндекс, вказуйте протокол POP, оскільки через IMAP не працює.)

6. Вкажіть ім’я хоста сервера, тип SSL і номер порту для перенесення.

7. Виберіть, чи буде виконуватися міграція з Gmail або інших служб. Міграція з Gmail виконується дещо інакше, ніж це описано тут.

8. Вкажіть максимальний ліміт підключення для вашого сервера.

9. Виключити список папок, які не треба переносити під час міграції.

10.Виберіть «Додати перенесення», щоб зберегти відомості про сервер.

11. Повернутися на головну сторінку міграції.

12. В якості наступного кроку для перенесення, треба додати дані облікового запису.

Відомості про особовий облікового запису для перенесення пошти. Для цього натискаємо на ім’я нашої міграції

Після додавання даних про сервер, Ви повернетеся на Домашню сторінку міграції. Щоб додати вихідні облікові записи для перенесення, клацніть ім’я міграції в полі «Ім’я перенесення».

Можна додати облікові записи вручну або імпортувати дані з файлу CSV. Тільки перевірте, що у вас є інформація про вихідний і цільовий акаунтах. Вихідні облікові дані кожного доданого користувача перевіряються сервером, і він додається тільки тоді, коли аутентифікація джерела пройшла успішно.

Додавання облікових записів користувачів для міграції, покроково:

  • Виберіть ім’я міграції, яке ви хочете додати інформацію про джерела і одержувача.
  • Виберіть «Додати облікові записи», щоб вручну додати дані облікового запису
  • Вкажіть ім’я користувача / пароль джерела і пункт призначення, куди повинні бути перенесені електронні листи.
  • У разі перенесення IMAP можна пропустити будь-які папки під час міграції.
  • Папки пропуску зручні, коли адміністратори повторно запускають перенесення для одного і того ж набору користувачів для деяких нових електронних листів або пропущених листів.
  • Після натискання кнопки «Додати», робота з наданими вихідними сервером завершується.
  • Кроки для імпорту користувачів з файлу CSV:

    1. Підготуйте файл excel або Zoho Sheet з заголовками Source, Password, Destination. Можна додатково вказати пріоритет стовпця, в якому вказується порядок перенесення облікових записів користувачів.

    2. Заповніть дані у відповідних стовпцях для перенесення облікових записів користувачів.

    3. Збережіть файл як файл CSV.

    4. Натисніть посилання «Облікові записи» на сторінці «Перенесення облікових записів».

    5. Щоб завантажити облікові записи, виберіть відповідний файл і натисніть «ОК».

    6. Додані акаунти будуть вказані в розділі.

    7. Перед початком міграції можна змінити дані про сервер або міграції.

    8. Перевірте, чи перераховані всі облікові записи, перераховані в розділі «Облікові записи».

    Поведінка Gmail

    В облікових записах Gmail електронні листи мають ярлики, а при доступі через IMAP ярлики діють як папки. Gmail дозволяє відправляти електронну пошту під кількома ярликами у відповідності з їх поведінкою. Під час переходу на Zoho Mail один і той же адресу електронної пошти переноситься в різні папки на основі міток, застосованих до цього листа в облікового запису Gmail. Якщо лист має 4 ярлика, то воно буде перенесено 4 рази і стане займати розмір в 4 рази більше за дублювання.

    Припустимо, що в облікового запису Gmail є електронний лист розміром 10 МБ під ярликами «Вхідні» і «Робота». Під час міграції в Zoho Mail електронний лист буде скопійовано до теки «Вхідні» і «Робота» тут, і займе 20 МБ простору, тобто в 2 рази більше, ніж ви очікували. Крім того, в Gmail також є напис «All Mails», яка застосовується до всіх електронних листів. Отже, електронна пошта може фактично займати 30 МБ місця замість 10 МБ.

    Якщо обліковий запис не вимагає зберігання, це може призвести до припинення міграції. Якщо у користувачів занадто багато тегів і методів багаторазового маркування, можна попросити їх видалити ярлики з Gmail. В іншому випадку, можна під час міграції просто ігнорувати папку «Gmail».

    Помилки аутентифікації

    • Перед запуском міграції переконайтеся, що користувач не змінив пароль вихідної облікового запису.
    • Старий сервер все ще доступний для облікового запису, поки міграція не завершитися.
    • Якщо переходите з серверів Google Apps, може знадобитися один раз увійти в мережу через Інтернет для аутентифікації активності IMAP у вашій облікового запису. У цьому випадку попросіть користувача увійти в обліковий запис Google Apps з Інтернету і виконати дії, зазначені на цій сторінці довідки, для помилки «Потрібно веб-вхід: https://support.google.com/mail/answer/78754
    • Аналогічно, навіть в Outlook.com доступ до вихідного облікового запису може бути заблокований при виявленні активності нових IP-адрес. Ми пропонуємо увійти в систему і дозволити доступ до IP-адресами Zoho Mail, вказаними в розділі «Останні дії». Виберіть Це я, щоб довіряти IP-адресами Zoho Mail і продовжити міграцію.

    Початок процесу переносу листів з іншого поштового сервісу

    На панелі керування перейдіть в розділ «Міграція в поштовому адмініструванні». Переконайтеся, що після додавання користувачів для міграції, вихідні паролі не змінені. Пароль повинен бути таким же, поки весь процес міграції не буде завершено. Ви можете додати кілька міграцій з різних серверів або з одного і того ж сервера для різних груп користувачів, щоб мати поетапну заплановану міграцію.

    1. Список доданих міграцій буде вказаний на сторінці «Переноси».

    2. Натисніть «Почати», через міграцію, яку ви тільки що додали, щоб почати перенесення листів.

    1. Міграція буде запланована, і буде статус «Виконується» для поточної міграції.

    2. Ви можете переглянути загальний статус міграції в лістингу і докладний статус міграції в розділі «Облікові записи».

    1. Міграції IMAP буде доступна детальна статистика та інформація про папці.

    2. Натисніть кількість у полі «Загальне», щоб переглянути детальну інформацію про подробиці міграції по папках.

    3. Під кожним обліковим записом будуть перераховані помилки, якщо вони є. Натисніть «Не вдалося», щоб переглянути кількість пересланих повідомлень електронної пошти і причину.

    4. Загальні причини включають:

    • Розмір електронної пошти перевищений — якщо розмір електронної пошти на вихідному сервері перевищує максимальний розмір, зазначений у політиці електронної пошти користувача, такі листи не будуть перенесені.
    • Пошта вже присутня. Якщо лист є дублікатом електронної пошти облікового запису користувача в Zoho, дублікати листів не будуть перенесені.
    • Занадто багато адрес. Якщо кількість адрес в адресі електронної пошти перевищує допустимий ліміт у Zoho Mail, лист не буде перенесено.
    • Неприпустиме повідомлення. Якщо формат електронної пошти не відповідає визначенням RFC, з неправильним заголовком або форматом електронної пошти, такі листи не будуть перенесені.
    • Неможливо обробити. У разі виникнення будь-яких внутрішніх помилок при обробці певного електронного листа, такі повідомлення будуть пропущені під час міграції.

    5. Крім статистики міграції, адміністратор і користувачі отримають інформації про міграцію після завершення.

    У випадку деяких збоїв, таких як Internal Error, адміністратор може переносити тільки вибіркові папки замість всієї міграції. Видалення дублікатів після перевірки наявності дублікатів листів, оптимізує час виконання міграції.

    Замітка:

    Припинення міграції

    Під час міграції, якщо розмір електронної пошти, перенесений в облікового запису, перевищує допустиме сховище, вхідні листи можуть бути заблоковані. Це відбувається, якщо обліковий запис досягає 80% дозволеного сховища, тобто, міграція тимчасово призупиняється. Треба створити більше місця, видаливши старі або небажані листи до своєї попередньої облікового запису. Якщо таких немає, можна купити додаткове сховище для свого облікового запису Zoho.

    Можна відновлювати міграцію, якщо ви впевнені, що облікового запису достатньо місця.