Інтернет рясніє новинами про те, яким чином вирішити проблеми підключення до глобальної мережі за допомогою бездротових технологій. Однак і при підключенні проводового інтернету може виникнути маса проблем, які не дозволять отримувати інформацію з глобальної мережі, хоч вони зустрічаються набагато рідше. Якщо не працює інтернет по кабелю, користувач повинен чітко знати причини, а також способи вирішення цієї проблеми.

У цій статті розглянуто питання проблем доступу до інтернету шляхом прямого підключення LAN кабелю до комп’ютера або ноутбука, від маршрутизатора (пряме підключення кабелю від провайдера практично нічим не відрізняється, тільки в цьому випадку причин непрацездатності трохи менше).

 

Як правило, мережевий кабель підключають безпосередньо до комп’ютера через те, що в ньому не передбачені можливості бездротового зв’язку і подібні комплектуючі не підключені. Звичайно ж, можна придбати спеціальний приймач Wi-Fi, який можна підключити до інтернету позбутися від зайвих проводів, розміщених по квартирі, будинку або офісу. Але цей крок не завжди доцільний, адже комп’ютер жодною мірою не можна назвати портативним пристроєм, який можна в будь-яку хвилину перемістити. Саме тому, щоб не витрачати зайвих фінансових коштів, більшість користувачів комп’ютерів використовують пряме LAN підключення.

Насамперед, при неможливості підключення до інтернету необхідно перевірити наступні фактори:

  • робочий чи кабель, який з’єднує роутер з комп’ютером (спробуйте використовувати його при підключенні до іншого пристрою);
  • перевірити працездатність каналу інтернету (підключіть безпосередньо LAN від провайдера до мережевого адаптера);
  • є активним підключення до роутера (горить лампочка LAN на роутері);
  • зверніть увагу на піктограму мережі, який розміщений в треї (реагує хоч якось комп’ютер при підключенні і відключенні мережевого кабелю, а також, ідентифікована чи мережу);

Перераховані вище фактори є основними причинами відсутності інтернет з’єднання. При непрацездатності LAN кабелю, що з’єднує роутер і комп’ютер, його досить замінити. Якщо ж ніякі пристрої, що при прямому підключенні кабелю від провайдера також не отримують доступ до інтернету, це питання необхідно перевіряти безпосередньо з провайдером, які зобов’язані перевірити цілісність кабелю по всьому маршруту, від комп’ютера. Само собою, якщо не горить лампочка підключення LAN кабелю на роутері, необхідно перевірити з’єднання та працездатність самого маршрутизатора.

Найбільш неочевидною проблемою є неможливість підключення до інтернету, якщо на мережевому ідентифікаторі в треї комп’ютера горить червоний хрестик або проводиться постійна ідентифікація мережі, яка не дозволяє підключитися до інтернету. Розглянемо це питання докладніше.

Комп’ютер ніяк не реагує на підключення LAN кабелю

Якщо на піктограмі мережі постійно горить червоний хрестик, причина полягає в працездатності мережевої карти.

Для перевірки мережевої карти зробіть наступні кроки:

  • відкрийте «Диспетчер пристроїв»
  • клацніть ПКМ на «Мій комп’ютер»
  • «Управління»
  • перейти в пункт «Диспетчер пристроїв»).
  • У вас з’явиться список всіх пристроїв, які встановлені на комп’ютері. Відкрийте список «Мережеві адаптери», де у вас з’являться всі мережеві карти, які встановлені на комп’ютері (в більшості випадків вона одна, яка інтегрована в материнську плату, але може бути і більше).

    Якщо навпроти неї горить жовтенька піктограма зі знаком оклику, вам необхідно перевстановити драйвери для цього пристрою. Відвідайте офіційний сайт виробника і завантажте драйвери з конкретно вашу модель мережевої карти і зробіть їх інсталяцію (краще не користуватися автоматичним пошуком драйверів, а саме зробити установку вручну).

    Якщо інтернет все також недоступний слелайте наступне:

  • зайдіть в «Панель управління»
  • перейдіть у вікно «Мережа та інтернет».
  • у вас може бути банально відключено встановлений мережний пристрій. Щоб його увімкнути, натисніть ПКМ по значку і вибрати пункт «Включити».
  • Крутиться постійно кружечок Ідентифікація або не розпізнається мережа
    Ця причина може виникнути при конфлікті IP адрес, які присутні в мережі.

    Для усунення цієї несправності необхідно:

    • зайти в «Центр управління мережами і загальним доступом»;

    • натиснути «Зміна параметрів адаптера»;
    • на іконку Вашої мережевої карти клацнути ПКМ і вибрати «Властивості»;
    • встановити курсор на «Протокол інтернету IPv4»;
    • встановити маркер на автоматичне отримання IP-адреси і DNS-сервера.


    • Якщо ж у Вас горить жовтенький трикутник на мережевому статус, в цьому випадку, у Вас встановлені некоректні установки роутера, які не дозволяють підключитися до глобальної мережі.

    При подібній ситуації необхідно встановити правильні установки маршрутизатора (інструкції, повинні бути розміщені у провайдера на головній сторінці, або вони можуть Вам дати у вигляді роздруківки) або віднести роутер провайдера, щоб вони правильно налаштовано пристрій. Також, подібний знак може з’явитися, якщо у Вас не проплачений інтернет і Вас банально відключили від мережі.