Ні для кого не секрет, що компанія Google збирає дані про місцезнаходження користувачів у тому випадку, якщо є відповідний дозвіл. При використанні карт Google, виклику таксі через службу Uber, і багатьох інших схожих сервісів відбувається запит доповісти про поточне місцезнаходження власника пристрою.

Але проблема в тому, що навіть якщо цей дозвіл не давалося, опція автоматичного збору даних відключена в налаштуваннях телефону, і навіть в умовах витягненою SIM-карти, дані про розташування користувачів все ще записуються і передаються в Google через стільникові вишки операторів зв’язку.

На основі інформації про код країни і мережевого коду пристрою в компанію передається стільниковий ідентифікаційний номер для подальшої обробки даних. Тим не менш, самі представники Google визнали дану технологію надмірною і непотрібною, і, за їх заявою, мають намір відмовитися від неї вже до кінця цього місяця, випустивши відповідне оновлення.

Тим не менш, навіть якщо сама компанія, за словами її представників, ніяк не користувалася цією інформацією, то чи варто говорити про те, який це джерело для тих, хто зацікавлений в тому, щоб відстежити потрібних йому людей. І добре ще, якщо мова йде про невинною, хоч і настирливої реклами товарів, яка будується на основі того, які продукти користувач набуває і які він відвідує магазини найчастіше, враховуючи, що самі працівники Google підтвердили, що отримана інформація використовується таким чином серед власників різних торгових марок.

Крім цього, дана технологія дозволяє з досить високою точністю відстежити тих, в чиїх інтересах було б дотримуватися свою анонімність з метою уникнути зайвих проблем, не стати жертвою шантажу зловмисників.

До того ж представники Google так і не дали чіткого пояснення того, чому вони вирішили відмовитися від цієї технології, незважаючи на те, що збирали її вже з початку 2017 року.

Джерело: The Verge