Після інциденту на YouTube, де реклама The Guardian показувалася на сторінці екстремістського відео, деякі видавці прибрали свою рекламу з мережі Google. Щоб в майбутньому такого не відбувалося, американська компанія збирається впровадити нові фільтри. Вони дозволять рекламодавцям вибирати контент, в якому буде показуватися їх реклама, уникаючи неприємних сюрпризів.

Google намагається приборкати неконтрольовану мережеву рекламу за допомогою декількох нових ініціатив. Наприклад, браузер Chrome отримав блокувальник реклами, також впроваджуються більш суворі і ефективні методи огляду.

Нові фільтри будуть містити більше параметрів, які рекламодавці зможуть міняти для налаштування і вибору роликів. Можна буде визначати, містять ролики насильство, оголену натуру і політичну сатиру чи ні. Видавці можуть не зв’язуватися з певним контентом, який зашкодить сприйняттю їх брендів.

Нові фільтри повинні стати доступними до кінця року. Напередодні масового поширення віртуальної реальності, де буде і реклама, нові запобіжні заходи видаються неминучими.

Джерела:

oszone.net
ithelpblog.pro