Google предоставила пользователям больше возможностей по контролю над показываемой им рекламой

Компанія Google повідомила про випуск декількох нових інструментів, які покликані зробити онлайн рекламу менш дратівливою. Зокрема, функції Ad Settings і Mute This Ad отримали оновлення, які дають користувачам більше можливостей по контролю перегляду рекламних оголошень.

Часто зустрічається ситуація, коли користувач щось шукає онлайн, а потім цей предмет ще кілька тижнів відображається для нього в різних рекламних оголошеннях майже на кожному сайті.

Це рекламні оголошення з нагадуванням, і Google відзначає, що рекламодавці зазвичай встановлюють термін такого нагадування протягом місяця з моменту відвідування їх сайтів. Але тепер Google дозволяє відключати такі оголошення. Для цього потрібно увійти в свій обліковий запис Google, перейти в Ad Settings, вибрати розділ Your reminder ads та натиснути «X» поряд з оголошеннями, які користувачеві більше не потрібні. Це тимчасове рішення, скасування нагадування встановлюється на 90 днів. Але, як правило, це перевищує термін нагадування, встановлений рекламодавцями, так що існує висока ймовірність, що користувач більше не побачить цю рекламу.

У 2012 році Google дозволила користувачам блокувати деяку рекламу, яка їм не подобається. Тепер можливості цієї функції розширені, вона стає доступною в більшій кількості додатків і на більшій кількості сайтів, які є партнерами Google. Крім того, тепер ця функція працює на різних пристроях. Таким чином, якщо користувач заблокує рекламу на ноутбуці, то на його смартфоні вона теж не буде показуватися.

Джерело: Engadget