Компанія Admixer опублікувала інфографіку проникнення смартфонів, використання додатків, месенджерів та соціальних мереж в Україні на підставі досліджень Google Consumer Barometer, Similarweb і TNS.

Згідно з отриманими даними, Україна все ще відстає від західних країн за розміром смартфон-аудиторії, але з 2015 року частка проникнення смартфонів активно зростає. За даними Google Consumer Barometer сьогодні власниками смартфонів є 41% всього оффлайн населення України, а серед миллениалов ця частка ще вище і складає вже 80%. Для порівняння в Румунії кількість користувачів смартфонів серед населення складає 58%, у Польщі 72%, а в США цей показник 88%.

В середньому користувач смартфона використовує програми протягом 2,5 годин на добу. Крім месенджерів і соцмереж, користувачі багато дивляться відео — 91% охоплення. У топ категорію затребуваних додатків входять і магазини — 61%, найпопулярніші OLX, а також товари e-commerce майданчиків Китаю Aliexpress і Joom, потім український Prom.ua і Modna Kasta.

Серед месенджерів у всьому світі лідирує Whatsapp, потім Facebook Messenger і на третьому місці Viber (за даними Similarweb). В Україні ж зворотна ситуація (до речі, як і в Білорусі) більшість користувачів смартфонів віддають перевагу Viber, який є самим топовим додатком по охопленню української смартфон-аудиторії, адже 94% власників смартфонів користуються ним як мінімум один раз в місяць.

В середньому користувач Viber проводить у додатку 30 хвилин в день, причому 45% цього часу складають дзвінки і відеодзвінки. Один користувач надсилає 20+ повідомлень в день, а 35% користувачів користуються стікерами. Whatsapp охоплює лише 22% користувачів смартфонів в місяць, і його в Україні вже випередив Telegram з охопленням 28%. Серед соцмереж продовжує лідирувати Facebook з охопленням 65%, а Instagram (48% охоплення) обігнав Вконтакте (39%).

Джерело: Admixer