Нове дослідження Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) свідчить, що користувачі Android демонструють більш високу лояльність бренду порівняно з власниками мобільних пристроїв на базі iOS. Порівняно з початком 2016 року рівень лояльності користувач Android зріс і на поточний момент є найвищим за весь час досліджень.

Щоб виявити рівень лояльності для кожної платформи, в рамках дослідження визначалося, яка частка споживачів в США зберігала операційну систему смартфона при покупці нового гаджета в 2017 році. При цьому 91% власників пристроїв з Android знову віддавали перевагу ОС Android. Серед власників iPhone 86% покупців знову вибирали модель на базі iOS. За словами співзасновника CIRP Майка Левіна, враховуючи, що на ринку фактично залишилося тільки дві мобільні операційні системи, користувачі вибирають одну з них, вивчають її, вкладають гроші в додатку та сховища, а потім продовжують працювати з нею.

Лояльність до мобільної ОС змінюється з плином часу. Наприклад, в 2013 році користувачі iOS були більш лояльні. Але протягом 2-річного періоду (з січня по грудень 2016 2017) Android вирвалася в лідери, демонструючи рівень лояльності в діапазоні 89-91%. У той же час лояльність користувачів iOS коливалася в межах від 85% до 88%.

Разом з тим, якщо порівнювати абсолютні, а не відносні показники, то з Android на iOS переходить більше користувачів, ніж з iOS на Android, заявляє Майк Левін.

Джерело: The Verge