Ще навесні стало відомо про намір Google додати в браузер Chrome блокування реклами. Влітку відповідна функція з’явилася в тестовій версії браузера Chrome Canary для Android. Тепер же стало відомо, коли саме Chrome почне блокувати погану рекламу. Це відбудеться 15 лютого 2018 року.
А ми нагадуємо що у нас в IT Blog-е, Ви можете ознайомитися з інструкцією як відключити рекламу в браузері Google Chrome можна прямо зараз, а також як можна відключити авто оновлення вкладок в Chrome.

Еще весной стало известно о намерении Google добавить в браузер Chrome блокировку рекламы. Летом соответствующая функция появилась в тестовой версии браузера Chrome Canary для Android. Теперь же стало известно, когда именно Chrome начнет блокировать плохую рекламу. Это произойдет 15 февраля 2018 года.  Напомним, функция блокировки рекламы в Google Chrome появилась благодаря созданию коалиции «За лучшую рекламу» (Coalition for Better Ads), в которую наряду с другими входит Google. Еще в марте были определены критерии «недопустимой рекламы». К такой рекламе принято относить всплывающие окна, полноэкранную рекламу, видеорекламу со звуком, а также обратным отсчетом времени для ее закрытия. Отметим, что коалиция создала отдельные списки для пользователей настольных ПК и мобильных устройств, примеры недобросовестной рекламы есть на сайте проекта.  Google разработала инструмент Ad Experience Report, посредством которого владельцев уведомят о нарушениях. Реклама на сайтах, не соответствующая новым стандартам качества Google, будет заблокирована в течение 30 дней с момента получения предупреждения. Блокировке будет подлежать даже реклама на сайтах, «принадлежащих или обслуживаемых Google». В компании уточняют, что у владельцев будет возможность исправиться, брать неподобающую рекламу и повторно подать заявку на ручную проверку.  По словам Google, таким образом компания пытается помочь издателям отсеять некачественную рекламу в интернете, которая вынуждает пользователей использовать разного рода блокировщики. В перспективе Google надеется снизить число установок сторонних приложений, выполняющих эту функцию. Но стоит ли говорить о выгоде и еще более широких возможностях на рынке интернет-рекламы для самой Google?  О недавней шалости Google с добавлением браузера Chrome в магазин Windows Store можно прочесть в нашем вчерашнем материале.  Источник: Google

Нагадаємо, функція блокування реклами в Google Chrome з’явилася завдяки створенню коаліції «За кращу рекламу» (Coalition for Better Ads), в яку разом з іншими входить Google. Ще в березні були визначені критерії «неприпустимою реклами». До такої реклами прийнято відносити спливаючі вікна, повноекранну рекламу, відеорекламу зі звуком, а також зворотним відліком часу для її закриття. Зазначимо, що коаліція створила окремі списки для користувачів настільних ПК і мобільних пристроїв, приклади недобросовісної реклами є на сайті проекту.

Google розробила інструмент Ad Experience Report, за допомогою якого власників повідомлять про порушення. Реклама на сайтах, що не відповідає новим стандартам якості Google, буде заблокована протягом 30 днів з моменту отримання попередження. Блокування буде підлягати навіть реклама на сайтах, що «належать або обслуговуються Google». У компанії уточнюють, що у власників буде можливість виправитися, брати неналежну рекламу і повторно подати заявку на ручну перевірку.

За словами Google, таким чином компанія намагається допомогти видавцям відсіяти неякісну рекламу в інтернеті, яка змушує користувачів використовувати різного роду блокувальники. У перспективі Google сподівається знизити число установок сторонніх додатків, що виконують цю функцію. Але чи варто говорити про вигоду і ще більш широкі можливості на ринку інтернет-реклами для самої Google?

Про недавню витівки Google з додаванням браузера Chrome в магазин Windows Store можна прочитати в матеріалі.

Джерело: Google