Після того як Gmail для бізнесу став платний, багато почали користуватися Яндекс.Пошта для домену оскільки це безкоштовно, а так само зручно. Настроювання пошти для домену немає ніяких складнощів, все просто і зрозуміло.

Так само частина компаній налаштували свою корпоративну пошту Mail.Ru для бізнесу який теж зараз заблокований в Україні.

І все було добре до 16 травня 2017 року, поки президент України своїм указам не заборонив усі сервіс компанії Yandex на території України і тим самим загнала малий і середній бізнес знову в глухий кут, з якого їм потрібно шукати вихід для перенесення пошти на платні сервіс такі як :

  • Google ($5/міс. за користувача з базовим функціоналом, $10 за користувача з розширеним функціоналом для бізнесу)
  • Amazon ($4/міс. за користувача)
  • Збільшувати обсяг хостингу і переносити пошту на хостинг (не завжди хостер може запропонувати хорошу антивірусну та антиспамовую захист як в gmail, mail.yandex чи Amazon)

Добре якщо у компанії був один адреса пошти, 4-5 долара в місяць за нього не такі вже й великі гроші. Але якщо у фірми кілька адрес, наприклад офісний, бухгалтера, директора і декількох менеджерів, тоді це вже б’ється по кишені фірми обслуговування доменної пошти.

Користуватися VPN (як описано у нас в статті «про обходу блокування заблокованих сайтів в Україні«), теж не завжди зручно, особливо якщо пошта налаштована на комп’ютері через поштовий клієнт.

Загалом уряд залишив мало легальних виходів із ситуації, що нині склалася з заборон Яндекс на території України. Але вихід завжди є, і цей вихід цілком легальний і безкоштовний якщо Ви використовуєте до 25 поштових адрес у себе на фірмі.

Ми, спеціально для передплатників Інформаційного Блогу ITHelpblog.pro, підготували кілька статей як налаштувати свою доменну пошту на безкоштовному ресурсі ZOHO, також ще і розповімо як перенести свою пошту з Яндекс на ZOHO.com

регистрация на Zoho - https://zm4.bz/9KLPWxKv

Реєстрація

Для початку використання ресурсу Zoho в ньому потрібно зареєструватися. Для безкоштовного використання доменної пошти на один електронну адресу можна прикріпити тільки одне доменне ім’я. Якщо ж Ви адміністратор декількох доменних імен, Вам необхідно буде провести кілька реєстрацій на різні електронні адреси або ж скористатися платним пакетом в якому можна прикріпити відразу ж до одного облікового запису декілька доменних імен.

Сам сервіс Zoho зроблений на зразок Gmail для бізнесу, і містить багато корисних сервіс для бізнесу, ми ж зупинимося зараз тільки на пошті для доменного імені.

І так переходимо безпосередньо до реєстрації, тут складнощів особливо і не повинно виникнути

1. У верхньому лівому куті натискаємо на «SIGN UP NOW»

1.1. Водите існуючі доменне ім’я.

1.2. І свої дані, щоб створити обліковий запис zoho.

E:mail і пароль нашої облікового запису на Zoho. Є тільки один нюанс, придуманий Вами пароль, буде так само паролем до першої облікового запису домену створеної Вами, тому рекомендуємо перший електронну адресу створювати адміністратора, який буде обслуговувати пошту (наприклад: [email protected]ваш домен, [email protected]ваш домен).

1.3 І підтверджуємо свій номер телефону

2. Після підтвердження переходимо в акаунт zoho https://accounts.zoho.com/

3. Підтверджуємо, що нас цікавить корпоративна пошта для нашого домену.

бесплатная почта для доменабесплатная почта для домена

4. І приступаємо до підтвердження доменного імені, для цього в закладці «Select your domain’s DNS Manager (DNS Hosting provider) from the list:» вибираємо «Others» і переходь на хостинг де в записах доменного імені потрібно прописати новий рядок CNAME з даними для підтвердження.

Також можна підтвердити за допомогою TXT Method запису або додавання HTML-файла на сервер HTML Method

5. Після чого натискаємо на кнопку «Proceed to CNAME Verification» якщо Ви підтверджуєте через запис CNAME.

6. Створюємо перший електронну адресу нашої пошти, нагадую, це буде адреса з правами адміністратора

7. Тепер ви можете додавати користувачів і створювати свої облікові записи для своєї організації. Ви можете додати користувачів за одним або «Імпортувати користувачів» з допомогою CSV-файлу.

8. Також можна створити групи користувачів — це загальні облікові записи електронної пошти, які служать для використання загальних адрес електронної пошти для цілої групи людей у вашій організації. Наприклад, ви можете створити [email protected] як обліковий запис групи, як загальну обліковий запис з усіма HR-членами в якості членів групи. Група може використовуватися для представлення набору людей, команди, відділу, групи проектів і т. Д.

9. Налаштування відправки електронної пошти, щоб почати отримувати електронні листи Вам необхідно налаштувати запису MX вашого домену DNS-хостинг-провайдера (DNS-менеджер), щоб почати отримувати електронну пошту для створених користувачів і груп.

10. Щоб гарантувати, що дійсні електронні листи з вашого домену доставляються вашим користувачам, а підроблені листи інших спамерів ідентифікуються іншими службами електронної пошти, ми рекомендуємо вам додавати записи SPF і запису DKIM для вашого домену.

11. Наступна закладка пропонує виконати перенесення всіх листів зі старого хостингу на Zoho.

Більш детально ми описали як перенести старі листи на Zoho в цій статті: «ITHELPBlog.pro ділиться секретом, як перенести електронну пошту з існуючого поштового сервісу на Zoho Mail«

12. Можете зберегти або завантажити конфігурації для налаштування доменної пошти в поштових клієнтах, а так само Вам запропонують завантажити офіційні додатки для мобільних пристроїв.

IMAP

  • Incoming Server Name : imappro.zoho.eu
  • Port : 993
  • Require SSL : Yes
  • Username : [email protected]

POP

  • Incoming Server Name : poppro.zoho.eu
  • Port : 995
  • Require SSL : Yes
  • Username : [email protected]

Outgoing / SMTP

  • Outgoing Server Name: smtp.zoho.eu
  • Port : 465 with SSL or 587 with TLS
  • Require Authentication: Yes

13. Після чого натискаємо «Go to Zoho Workplace» і приступаємо користуватись доменної поштою на базі сервісу Zoho

Далі можна налаштувати логотип своєї компанії, додати видалити користувача і багато іншого.

Як зайти в адмін панель керування доменної поштою на Zoho

Щоб потрапити в адмінку пошти домену, потрібно з під пошти адміністратора доменної пошти знайти кнопку в верхньому правому куті «Control Panel» і натиснути на неї.

 

і Ви потрапляєте в адмінку доменної пошти під управління zoho

как настроить и управлять почтой на zoho как настроить и управлять почтой на zoho