Зараз в Мережі знаходиться нескінченну кількість самих різних сайтів. Це сайти великих і малих компаній, індивідуальних фахівців, інтернет — магазинів, порталів, і так далі, і тому подібне. Щоб не програти конкуренцію у розвитку ресурсу, а ще краще — бути на крок попереду, дуже важливо ретельно проаналізувати цікаві Вам сайти. Для цього існують прості і безкоштовні способи, які також використовуються для розвитку Nethouse.

1. Вивчення пошукової видачі «Яндекс» і Google: Site-Auditor

Позиції інших сайтів і динаміку (історію) їх змін дуже зручно відстежувати програмою Site-Auditor. Вона – безкоштовна. Ви вказуєте адресу потрібного Вам ресурсу і в один клік отримуєте всі ключові дані по сайту з пошукових систем, в т. ч. позиції по сформованому списку запитів (самостійно або через Wordstat.yandex.ua).

Анализ конкурентов в поиске «Яндекс» и Google: Spywords
З цією програмою можна провести експрес-аудит сайту конкурента, в тому числі дізнатися, скільки сторінок проіндексовано, побачити, які системи статистики встановлено, тИЦ, PR і багато іншого. Також Site-Auditor можна використовувати для перевірки SEO-просування свого сайту і для того, щоб регулярно відслідковувати динаміку змін позицій.

2. Аналіз конкурентів в пошуковику «Яндекс» і Google: Spywords

За допомогою сервісів Spywords.ru, Advse.ru, Advodka.ru, Adtrends.ru. можна дізнатися, як просувають свої сайти ваші конкуренти. Ці сервіси мало відрізняється, тому докладно розглянемо тільки один – spywords.ru. – він дає більше інформації і має обмежену безкоштовну версію.
Анализ конкурентов в поисковике «Яндекс» и Google: SpywordsАнализ конкурентов в поисковике «Яндекс» и Google: Spywords

За допомогою сервісу можна дізнатися:

Конкурентів у контекстній рекламі, в пошуковій видачі «Яндекс» і Google і їх запити, оголошення, позиції та багато іншого;
Динаміку різних показників (кількість запитів, бюджет на контекст і т. д.) по часу;
Ведуть контекстну рекламу ваші конкуренти постійно й рівномірно, або збільшують бюджет на сезон, а в не сезон припиняють рекламу? і т. д.

При аналізі будьте уважні: не приймайте цифри статистики за абсолютні і точні, так як ці дані обчислюються за допомогою певного алгоритму, можлива похибка.

3. Порівняння трафіку: Similarweb

Сервіс допоможе вам порівняти трафік з конкурентами і знайти можливості, ще не використовувані вами в бізнесі.
Сравнение трафика: SimilarwebСравнение трафика: Similarweb
Що можна дізнатися за допомогою сервісу:

Трафік на сайт за останній місяць і динаміку трафіку за останні 6 місяців;
Поведінкові фактори на сайті: показник відмов, середній час на сайті, глибину перегляду;
Джерела трафіку за останні 3 місяці: співвідношення прямого, пошукового і т. д.;
Зовнішні посилання (обмеженою безкоштовної версії тільки 5) – можна побачити ресурси, з яких більше всього користувачів приходить на сайт вашого конкурента.

4. Вивчення трендів: Google.com/trends і Wordstat.yandex.ru

За допомогою сервісів «Тренди» Google і «Яндекс» ви можете побачити динаміку та історію запитів в кожній країні і в усьому світі.
Изучение трендов: Google.com/trends и Wordstat.yandex.ruИзучение трендов: Google.com/trends и Wordstat.yandex.ru
Можна дізнатися, чи зростає популярність ваших конкурентів. Для цього подивіться тренди за запитами їх назв російською та англійською мовою. Якщо шкала на графіку зростає, то, відповідно, зростає і популярність цього бренду серед інтернет — користувачів. Перевірити тренд по назвам конкурентів можна в усьому світі.
5. Слідкуйте за новинами ваших конкурентів
І, самий простий спосіб. Підпишіться на новини, розсилки і групи в соцмережах ваших конкурентів і ви завжди будете в курсі того, що н них нового, що буде змінюватися, і над чим вони зараз працюють.